Změna v oddělení Komunikace společnosti ŠKODA AUTO
Christian Heubner nastoupil do útvaru Komunikace koncernu Volkswagen v roce 2008 a od té doby působil na různých řídících pozicích. Ve společnosti ŠKODA AUTO zúročil své dlouholeté zkušenosti od poloviny roku 2017 jako vedoucí Managementu komunikace. V této funkci zodpovídal za výběr strategických témat i za řízení komunikačních aktivit po celém světě. Navíc je v české automobilce pověřen zastupováním vedoucího oddělení Komunikace. Před svým příchodem do Mladé Boleslavi Heubner řídil sportovní komunikaci značky Volkswagen a ve funkci vedoucího útvaru International Steering koordinoval mezinárodní komunikační aktivity mezi značkami koncernu Volkswagen.
Hermann Prax pracuje pro koncern Volkswagen od roku 2013. Předtím, než se v červnu 2018 stal vedoucím Komunikace produktu ve ŠKODA AUTO, pracoval jako tiskový mluvčí pro oblast podniku a ekonomiky v útvaru koncernové komunikace ve Wolfsburgu a mezi roky 2013 až 2016 nesl odpovědnost za tematickou náplň komunikace koncernu Volkswagen v Indii. Před svým nástupem do koncernu Volkswagen působil Hermann Prax více než osm let ve společnosti Porsche Holding Salzburg, z toho sedm let v tiskovém oddělení jako mluvčí značek Volkswagen osobní vozy, Volkswagen užitkové vozy a Audi. Během svého působení ve společnosti ŠKODA AUTO organizoval společně se svým týmem úspěšné produktové akce, například světové premiéry nového modelu ŠKODA ENYAQ iV a současné generace modelu ŠKODA OCTAVIA. Od 1. ledna 2021 převezme Hermann Prax řízení útvaru public relations ve společnosti Porsche Holding Salzburg (PHS).
Jens Katemann, vedoucí útvaru Komunikace ve ŠKODA AUTO, zdůrazňuje: „Díky svým zkušenostem řídil Hermann Prax náš útvar Komunikace produktu v uplynulých dvou a půl letech velmi úspěšně a výraznou měrou jej dále rozvíjel. Navíc v rámci našich akcí realizoval nové formáty a podstatně zde zvýšil podíl digitalizace. Srdečně děkuji Hermannu Praxovi za jeho vynikající nasazení a přeji mu mnoho úspěchů v jeho příštích úkolech. Zároveň se těším na další spolupráci s Christianem Heubnerem, který má velmi dobrý cit pro inovativní koncepty, vhodné formáty a odpovídající realizaci. Na základě svých zkušeností a komplexního pohledu bude mít za úkol poznávat a využívat nové potenciály pro komunikaci produktu ve společnosti ŠKODA AUTO, zejména také v digitální oblasti.“
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Tomáš Rosenkranc, Ušetřeno.cz
Tipy, jak vybrat spořicí účet: Nenechte se nachytat na podmínky bank
Marek Pokorný, Portu
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Profi Credit čelí pokutě 4 miliony korun za nedodržování svých povinností
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
10 nejžádanějších rekvalifikačních kurzů roku 2024: Najděte svou novou kariéru
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka