Výdaje na reklamu celosvětově klesnou
Vyplývá to ze studie reklamní společnosti WPP, která tak revidovala směrem dolů svůj předchozí březnový odhad. Ten počítal se snížením výdajů jen o 4,4 procenta. V příštím roce by ale již mohlo přijít mírné oživení, a to hlavně díky Brazílii, Rusku, Indii a Číně. Pokles výdajů za reklamu tak zpomalí na 1,4 procenta a celkové výdaje by měly činit zhruba 411 miliard dolarů. "Stimulační opatření v Číně již zvýšila důvěru a poptávka po reklamě v Rusku rychle oživí, pokud ceny ropy zůstanou na 70 dolarech za barel," uvedl ředitel GroupM Adam Smith. GroupM je mateřskou firmou mediálních agentur WPP.
Výdaje na reklamu ve Spojených státech by se měly letos snížit o 4,3 procenta. V příštím roce ale klesnou až o 6,5 procenta. Oživení reklamních výdajů v roce 2010 ale zřejmě nelze očekávat ani v Británii, Kanadě, Francii, Německu, Itálii a Japonsku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři