Lesy ČR sníží výdaje na reklamu
Nejvíce - 34 milionů korun, letos půjde na komunikaci s nejširší veřejností. Peníze LČR dají například na turistické a naučné stezky, informační tabule a na kampaň za bezpečnost při cykloturistice v lese. Informovala o tom mluvčí LČR Eva Kijonková.
Významnou položku v rozpočtu na marketing budou tvořit publikace. "To je téma, které jsme zdědili po našich předchůdcích a které vyvolalo řadu spekulací. Letos tedy dopředu říkáme, že do edičních aktivit vložíme 13,5 milionu korun," uvedl generální ředitel LČR Svatopluk Sýkora. Hospodářské noviny například letos v lednu upozornily na kontroverzní zakázku LČR na výrobu zvěřinové kuchařky za čtyři miliony korun.
Největší letošní položkou bude vydání knihy pro školáky a na ni navazující řada besed na školách s celkovým výdajem přibližně 2,5 milionu korun. Další významnou publikací bude podle Sýkory tištěná podoba ekologického projektu Program 2010 za asi milion korun. Přibližně stejnou částku LČR dají například na kalendáře pro obchodní partnery a na publikace k jednotlivým komunikačním kampaním podniku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz