(Kurzy.cz)
ZenithOptimedia: Výdaje na reklamu letos poklesnou o 15-20%
Dle společnosti ZenithOptimedia Prague by výdaje na reklamu v ČR měly letos poklesnout o 15-20 % (důvodem je ekonomická krize). Celosvětový pokles činí 8,5 procenta. Pro rok 2010 se očekává pozvolné zotavování. Dle dřívějších odhadů společnosti OMD by to měl být dokonce pokles o 22 %, z čehož TV reklama poklesne o 27 %.
Společnost CME oznámila, že dne 30. června Dr. Herbert Kloiber rezignoval na svou funkci v představenstvu společnosti.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři