Výdaje na reklamu letos rostly
Firmy ze žebříčku Top 10 největších inzerentů v prvních dvou měsících roku bez započítání množstevních slev, bonusů a vzájemných výměnných obchodů vynaložily více než 1,790 miliardy Kč proti 1,589 miliardy loni, vyplývá z webových stránek výzkumné agentury TNS Media Intelligence ČR.
Žebříček zahrnuje útraty za reklamu v televizi, rádiu, tisku, na prodejních místech, v kinech a za venkovní reklamu. Největším inzerentem byl podle tnsmi.cz drogistický koncern Henkel. V lednu a únoru do mediální reklamy investoval 234,4 milionu korun, což bylo o 32,2 procenta více než v lednu a únoru loni, kdy na propagaci svých výrobků vydal 177,3 milionu korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři