(Kurzy.cz)
Výdaje na TV reklamy na Slovensku v lednu klesly o 57 % r/r
Podle TNS SK (nezávislá agentura pro výzkum mediálního trhu) hrubé výdaje (bez započítání slev aj.) na TV reklamy na Slovensku klesly v lednu meziročně o 57 % na 31,9 mil. EUR (ze 74,3 mil. EUR za 1/2008). Důvodem je větší opatrnost inzerentů na počátku roku s tím, jak někteří stále ještě nemají určenu konečnou výši marketingového rozpočtu. U ostatních médií výdaje přinejmenším stagnovaly, což je překvapivé. Přestože lednová statistika může být dost zavádějící kvůli vyčkávání inzerentů, za celý rok lze očekávat pokles reklamních výdajů.
Patrick VyroubalDoplnění redakce: Zpráva je zajímavá z pohledu souvislosti s akciemi CETV.
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz