Česko prezentuje své přednosti americkým turistům
Generální konzulát ČR v Chicagu a agentura CzechTourism spustily díky projektu ekonomické diplomacie (PROPED) kampaň prostřednictvím společnosti Lonely Planet, která nejen představuje přírodní a architektonické krásy České republiky a zve americké turisty k návštěvě naší země v post-covidovém období, ale prezentuje také produkty šesti českých firem na trhu USA.
Kampaň mimo jiné představuje lázeňské město Karlovy Vary. Foto: Shutterstock
Mít reklamní kampaň u společnosti Lonely Planet v USA je nejen prestižní záležitostí, ale je to také poměrně finančně náročné. Důvodem je především skutečnost, že se obsah kampaně – v případě České republiky byl vybrán formát Travel Stories určený k přehrávání obsahu na mobilních zařízeních s omezením na maximálně 20 obrázků či videí – zobrazí přímo v aplikacích u více než jednoho milionu amerických zákazníků, předplatitelů obsahu společnosti Lonely Planet.
PŘEDSTAVENÍ ČESKÝCH VÝROBKŮ
Vedle tradiční snahy oslovit americké turisty, aby navštívili Prahu i další regiony v post-covidovém období, jsou v kampani také prezentovány výrobky celkem šesti českých firem, které byly do kampaně vybrány. Jedná se o firmy, s jejichž výrobky se turisté setkají nejen při cestování po ČR, ale které lze dnes již koupit i přímo v USA. S cílem v kampani propagovat vedle Prahy i jednotlivé regiony byly vybrány firmy z různých koutů naší vlasti – Bohemia Paper, Moser Crystal, Preciosa, Granát Turnov, pivovar Budvar a likérka Rudolf Jelínek.
„Cílem kampaně bylo představit to nejlepší z ČR a hlavně vrátit ČR na mapu zájmu amerických turistů, jakmile se otevřou možnosti cestování pro turisty mezi USA a Evropou,“ zdůrazňuje Michaela Claudino, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism USA a Kanada. Snahou kampaně je také ukázat Američanům, že výrobky sklářských a potravinářských firem, které si často z Česka odváží jako suvenýr z ČR, je dnes možné najít i v obchodech po celých USA.
PŘÍNOS AMERICKÝCH TURISTŮ
Není tajemstvím, že ze vzdálených zemí patří americký trh z pohledu příjezdového cestovního ruchu k těm vůbec nejdůležitějším. V roce 2019 navštívilo ČR téměř 600 tisíc hostů z USA, kteří v hotelech či penzionech strávili téměř milión a půl nocí, tedy více než návštěvníci z Číny. V průměru u nás turisté z USA utratí 1400 korun za den, dalších 3000 korun na den utratí ještě před cestou například za letenky a ubytování. V roce 2018 přispěli američtí turisté do české ekonomiky téměř šesti miliardami korun. Návštěvníci z USA v ČR nejčastěji stráví 3-4 noci, zajímají se o památky a během své dovolené rádi navštěvují také regiony. Rychlé obnovení turistického ruchu z USA napomůže opětovnému zotavení sektoru hoteliérství a restauratérství.
Kampaň pro předplatitele Lonely Planet běží od 20. dubna do 31. května 2021, nicméně obsah kampaně bude dostupný na platformě Lonely Planet i později.
Tomáš Trnka, ekonomický diplomat, Generální konzulát ČR v Chicagu
Moderní ekonomická diplomacie
Moderní ekonomická diplomacie je časopis, který vydává Ministerstvo zahraničních věcí ČR a který je určen především pro české exportéry. Jedná se o dvouměsíčník, ve kterém vývozní firmy najdou praktické informace o exportních trzích, o službách které jim nabízí Ministerstvo zahraničních věcí a síť ambasád spolu se zahraničními kancelářemi českých státních agentur a institucí. Čtenářům přináší také informace o našich seminářích a podnikatelských misích, o možnosti zapojení se do B2B aktivit České rozvojové agentury a financování exportu. Obsahuje také články, komentáře, analýzy a rozhovory o trendech v oblasti světové ekonomiky, perspektivních exportních oborech a úspěšných českých exportérech.
Zprávy k cestování
Poslední zprávy z rubriky Dovolená:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Profi Credit čelí pokutě 4 miliony korun za nedodržování svých povinností
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Zlevnění ČEZu: Atraktivní nabídka, nebo berlička pro neznalé?
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
10 nejžádanějších rekvalifikačních kurzů roku 2024: Najděte svou novou kariéru
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Marek Pokorný, Portu
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.