Nový dálniční okruh Plzeň - Humpolec - Poděbrady - Mělník: Představení vize pro rozvoj dálniční sítě do roku 2050
Chci, abychom v dopravě plánovali dostatečně dopředu. Proto jsme zadal odborníkům z ministerstva, aby připravili vizi rozvoje dálniční sítě do roku 2050, kterou jsme dnes představili novinářům.
Musíme zohlednit demografický vývoj do budoucna. Podle studií bude hlavně ve Středočeském kraji a Praze žít nejvíce obyvatel a současná dálniční síť už v budoucnu nebude stačit. Současná dálniční síť, jejíž koncepce vznikla už v 60. letech, vede veškeré dálniční tahy pouze do Prahy.
Proto chci prověřit možnost vybudování nových dálničních propojení:
Plzeň (D5) – Tábor (D3) – Humpolec (D1)
Humpolec (D1) – Poděbrady (D11) – Mělník – Nová Ves (D8) – Slaný (D7) – Řevničov (D6)
Řevničov (D6) – Plasy – Plzeň (D5)
Nový dálniční okruh by měl mít celkovou délku 442 kilometrů, přičemž 396 kilometrů by mělo být zcela nových a dalších 46 kilometrů okruhu by tvořily trasy ze stávající dálniční sítě.
ŘSD nyní zpracuje podrobnou studii, kterou chci mít na stole nejpozději do konce příštího roku.
Vladimír Kremlík, FB
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Fixace cen energií: Jak mít jistotu a ušetřit v nejistých časech
Richard Bechník, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Marek Pokorný, Portu