Virtuální banka UniCreditu
Virtuální banka skupiny UniCredit Group je první produkt v oblasti platebního styku fungující na principu tzv. „white labelling“ - nabízí jiným bankám možnost prezentovat se jako virtuální banky v lokálních clearingových systémech na třetích trzích. „Virtuální banka“ přináší bankám, které ji využívají, konkurenční výhodu, protože jim umožňuje nákladově velmi výhodnou expanzi do regionu střední a východní Evropy. Finanční instituce mohou jejím prostřednictvím působit pod vlastními značkami, aniž by byly na daném trhu fyzicky přítomné.
Bankovní síť skupiny UniCredit Group díky znalostem a zkušenostem ve střední a východní Evropě nabízí těmto finančním institucím a jejich klientům neomezený přístup do platebních a clearingových systémů v Rakousku, Maďarsku, České republice a na Slovensku. Další rozšíření do Polska, Rumunska a Bulharska se uskuteční do konce roku 2008.
Další zprávy o bankách
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Lukáš Raška, Portu
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Profi Credit čelí pokutě 4 miliony korun za nedodržování svých povinností
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Zlevnění ČEZu: Atraktivní nabídka, nebo berlička pro neznalé?
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
10 nejžádanějších rekvalifikačních kurzů roku 2024: Najděte svou novou kariéru
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka