Nová televizní kampaň Korunní
Nový spot natočila Karlovarská Korunní v přímé spolupráci se studiem Mirage, produkci zajistil Filmservice. Spot se stopáží 15 sekund byl nasazen do vysílání 1. dubna 2007. Korunní je královna minerálních vod, a proto byl zadáním design napodobující šachovou královnu. Nové víčko ve tvaru korunky je prvkem, který uzavírá změny na obale této prémiové značky. Stylový uzávěr Korunní překvapí a potěší nejen svým designem, ale i praktičností – umožňuje o kapku jednodušší otevírání.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz