Kimberly-Clark s novou kampaní
Na ní zástupci marketingu a obchodu informovali o novinkách – mimo jiné o ochranných brýlích a rukavicích značky KleenGuard – a ředitel marketingu Kimberly-Clark Professional pro střední Evropu Mark Jarus představil koncept nové jednotné celoevropské kampaně, které byla vytvořena ve Velké Británii. Výrobce, který cílí na distributory a přes ně potom na koncové zákazníky (například hotely a výrobní provozy) se v nejbližších dnech zaměří na PR aktivity a ve druhém čtvrtletí plánuje nasazení tiskové inzerce. Jak řekla Strategii Andrea Techlová, zástupkyně marketingu Kimberly-Clark, komunikace přednostně směřují na odborně zaměřený časopis Inovace.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz