Nová kampaň Wüstenrotu
Její koncepce odráží snahu pojišťovny, která se chce stát plnohodnotným poskytovatelem finančních produktů na českém trhu. Značka je dosud známa jako stavební spořitelna, což by ráda změnila. Na českém trhu se totiž donedávna profilovala claimem „Řešení vašeho bydlení“. Od února 2009 začíná budovat a představovat svoji novou a rozšířenou pozici i v mediích. Saatchi & Saatchi navrhla komunikační koncept – rodinný finanční poradce, jehož jednotlivé prvky poslouží k celkovému budování image značky a současně k prezentaci jednotlivých finančních produktů. Součástí konceptu je i nový claim „Pro váš lepší pocit“, který reflektuje přínos značky každému zákazníkovi. Příběh značky je zpracován v televizním třicetivteřinovém spotu. Jeho jednotlivé části tvoří zároveň páteře pro následnou produktovou komunikaci ve dvacetivteřinovém formátu a přinášejí možnost taktického nasazení dle potřeby. TV kampaň (na kanálech ČT a Prima) samozřejmě doplní i komunikace v tiskových médiích, kde budou postupně nasazovány produktové inzeráty, a samozřejmě kampaň na internetu. Celkový mediální mix doplní i outdoorové plochy a obrazovky. Vizuály z kampaně budou zadaptovány také na produktové letáky, distribuované na obchodních zastoupeních.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz