Margot s novou kampaní
Natáčení nového spotu trvalo jeden den, delší dobu předtím zabralo hledání vhodné lokace. Pláž měla mít bílý písek, palmy, tropický prales, voda měla být tyrkysová a pláž západní. Nakonec byl vybrán Barbados. „Úkol to byl nelehký, měli jsme navázat na starou komunikaci produktu, která byla blízká typickému českému humoru a byla postavena na promítnutí snu. Ale měli jsme posunout komunikaci i trochu jinam. Poprvé v historii se zde tedy objevuje tančící Margot, které jsme dosáhli 3D animací,“ vysvětluje kreativní ředitel agentury JWT Ota Klempíř. „Například od natáčení rychloběžnou kamerou je to ještě krok dopředu,“ dodává Petr Keller, Managing Director společnosti Starlite Productions, jež produkuje spot. „Museli jsme i využít nových technologií při snímání.“ Při výběru režiséra padla volba na Karla Janáka, který v poslední době pracoval pro Sazku, T-Mobile nebo U:fona. „Nechtěli jsme, aby přechod mezi prostředími kuchyně a palmovým rájem byl nepřirozený nebo příliš trikový. A tak jsme použili black box přímo na pláži, stačí jen rozhrnout závěs z kuchyně a jste ve vysněném ráji Barbadosu,“ přibližuje Janák. Za hudbou ke spotu stojí Roman Holý a Miroslav Chyška.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz