Skoro polovina středoškoláků sleduje e-sporty (Kooperativa)
Kooperativa je tradičním podporovatelem finanční gramotnosti a také z toho důvodu je již několik let partnerem Ekonomické olympiády českých středoškoláků, kterou pořádá Institut ekonomického vzdělávání (INEV).
„Kromě toho, že jsme partnerem olympiády, se také každý rok snažíme v průzkumu zjišťovat životní návyky, preference a zájmy středoškolských studentů,“ vysvětluje ředitel Úseku marketingu a komunikace v Kooperativě Jindřich Skrip.
Kooperativa tentokrát oslovila přes 9 tisíc účastníků Ekonomické olympiády a položila jim několik dotazů týkajících se využití volného času, speciálně sledování e-sportu nebo TV. Vyhodnocení průzkumu mezi středoškoláky potvrdilo, že pro řadu mladých lidí je televize stále významným zdrojem informací, a že jejich oblíbenou aktivitou je i sledování/hraní e-sportů.
TV není pro mladé „mrtvé“ médium
„Potvrdilo se, že mladí lidé do 20 let stále sledují lineární/terestrické vysílání, i když samozřejmě s výrazně nižší intenzitou, než starší ročníky. To, že zhruba 20 % deklaruje, že nesleduje TV vůbec, odpovídá dříve zjištěným datům. Z TV metrů od Nielsen Admosphere víme, že průměrná doba strávená s TV vysíláním, je kolem 3,5 hodiny, ale u mladých lidí 15-24 let je to „jen“ 45 minut,“ komentuje výsledky Jindřich Skrip.
Je to další důkaz, že u mladých ještě ní TV mrtvé médium a pro více než polovinu středoškoláků je stále častým zdrojem informací (souhlasilo 58 % dotázaných). Průzkumu agentury Median také potvrdil, že hlavním zdrojem informací pro tuto cílovou skupinu jsou sociální sítě.
Fanoušci e-sportů
„Vidíme, že 45 % studentů se o eSporty zajímá/sledují je. Víme totiž, že eSporty konzumuje 17 % lidí ve věku 15-50 let, takže afinita eSportu u mladých lidí do 20 let je velmi vysoká. Navíc 80 % z těch se zájmem nám řeklo, že jim spojení značky Kooperativa s eSporty přijde v pořádku, což nám potvrdilo i správnost našeho rozhodnutí spolupráce v této oblasti, tedy partnerství Kooperativy a MČR FC 2024 - MČR FC 24 powered by Hyundai | MČR.gg (mcr.gg) Procento lidí se zájmem o eSporty v aktivním věku se tak bude v budoucnu zvyšovat,“ soudí Jindřich Skrip.
oPojištění.cz
informace ze světa pojištění a risk managementu
Zpravodajský portál, který poskytuje komplexní zpravodajství ze světa pojištění a risk managementu. Denně přináší aktuální zprávy o vývoji pojistného trhu, odborné analýzy, informace o nabízených pojistných produktech a rozhovory s významnými osobnostmi pojišťovnictví.
Více informací na: www.opojisteni.cz
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Fixace cen energií: Jak mít jistotu a ušetřit v nejistých časech
Richard Bechník, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Marek Pokorný, Portu