Óčko uvažuje o peoplemetrech
Televize Óčko, doposud jediný český hudební kanál, zvažuje, že začne svou sledovanost měřit elektronicky – prostřednictvím peoplemetrů. Euro.cz to potvrdil člen představenstva a výkonný ředitel televize Hynek Chudárek.
Óčko v současnosti měří svou sledovanost formou dotazníků v rámci průzkumu Media Projekt, podle něhož se na tento kanál dívá denně téměř čtvrt milionu lidí a alespoň jednou měsíčně Óčko naladí více než 1,6 milionu diváků.
„Naše sledovanost rapidně narůstá, proto zvažujeme, že vstoupíme do peoplemetrového měření. To by nám umožnilo oslovit zadavatele reklamy a mediální agentury, kteří u nás doposud neinzerovali,“ řekl Chudárek. „Začali jsme jednat o podmínkách našeho možného zapojení do systému. Zatím jen rámcově, abychom měli představu o důležitých aspektech. Náš zájem je však vážný,“ dodává.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz