Óčko přišlo o diváky
Po vystoupení Óčka z multiplexu společnosti CDG hovořily nejpesimističtější odhady o ztrátě až čtrnácti procent diváků. Podle posledních zveřejněných výsledků měření sledovanosti Media Projekt dosáhlo TV Óčko denní sledovanost 287 tisíc diváků (pokles o 3,69 procent oproti předchozímu měření) a týdenní 796 tisíc diváků (pokles o 4,21 %). „Jen pro srovnání, loni touto dobou jsme měli sledovanost 216 tisíc diváků denně a 645 tisíc diváků týdně. Meziročně jsme tak získali o 32 procent více diváků denně a 23 procent více týdně. Pokrytí signálem digitální pozemní televize jsme přitom měli loni vyšší,“ řekl generální ředitel stanice Jiří Balvín. Óčko opustilo síť CDG v srpnu. Televize deklarovala, že odchází pouze dočasně, než najde vhodné alternativy šíření signálu. Těmi se stali lokální vysílatelé signálu DVB-T v jižních Čechách (Gimi TV) a v Ostravě (Local TV Plus) a experimentální síť DVB-T společnosti Telefónica O2 Czech Republic, ve kterých je signál TV Óčko dostupný pro více než 30 % obyvatel České republiky.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři