Online porovnávače hypoték – co jste o nich nevěděli i když byste měli
Kdo je opravdu dobrý, ten porovnávače nevyužívá
Během své kariéry „manažera“, kdy jsem sám „přeprodával“ kontakty z online hypoteční kalkulačky, jsem spolupracoval s lidmi z obou spekter. S lidmi, kteří za rok zprostředkovali úvěry v hodnotě stovek milionů korun i lidmi, kteří při svém podnikání jen stěží drželi hlavu nad vodou. Asi Vám nemusím detailně popisovat, která skupina lidí má jaký zájem „kupovat“ kontakty z internetu. Vygenerovat poptávku přijde online srovnávač na vyšší stovky korun a ty je třeba zahrnout do ceny kontaktu (porovnávač za určenou cenu prodává poptávku z porovnávače poradci, který následně kontaktuje potenciálního klienta). O kontakty z internetu tak mají zájem především poradci „začátečníci“ (ano, i já takto začínal) a poradci, kterým se nepodařilo prorazit.Nabídky z porovnávačů jsou málokdy reálné
Znáte to, zadáte do vyhledávače „porovnání hypoték“ a začnou se na Vás sypat reklamy s nabídkami super nízkých úrokových sazeb, přičemž každý chce mít o desetinku nižší číslo než ti ostatní. Na online porovnávačích se zpravidla setkáte se sazbou „od“, která je málokdy reálná (nebo reálná je, ale za cenu sjednání životního pojištění, kreditní karty, běžného účtu apod.)Hypotéky nelze online porovnat
Hypotéka je natolik specifický produkt, že její podmínky nelze získat na základě výše hypotéky, ceny nemovitosti, e-mailové adresy a telefonu. O schválení a neschválení hypotéky rozhodují desítky faktorů, se kterými online srovnávače nepočítají. To ale ani není jejich účel. Hlavní účel srovnávačů je získat od Vás kontakt, který většina z nich následně „přeprodá“.Nevede se jim moc dobře
I velké online porovnávače mění často majitele, řada z nich nepřežije první rok provozu, byť jejich zástupci vybrali od důvěřivých poradců „zálohy“ na budoucí obchody. Některé online porovnávače prodávají kontakty na potenciální klienty hned několika poradcům (tj. během první hodiny po vyplnění formuláře Vám může volat i 10 poradců). Často dochází k situaci, kdy kontakty potenciálních klientů jsou prodávány i do jiných společností. Takže první hodinu po vyplnění formuláře Vám budou volat hypoteční poradci, po půl roce začnou Vaše číslo vytáčet zprostředkovatelé pojištění, investic, spořicích účtů, lidé nabízejí telefonní tarify, změnu dodavatele energií apod.Poslední zprávy z rubriky Hypotéky:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
Okénko finanční rady
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Fixace cen energií: Jak mít jistotu a ušetřit v nejistých časech
Richard Bechník, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Marek Pokorný, Portu