Atlantik FT - Tržní podíl Philip Morris ČR ve 3Q 2003 stagnoval
Tržní podíl Philip Morris ČR ve 3Q 2003 stagnoval
Zpráva společnosti Altria Group o výsledcích hospodaření za 3Q 2003 se tentokrát o vývoji v České republice příliš nezmiňuje. Podle této zprávy sice došlo ve třetím čtvrtletí k růstu tržního podílu značky Marlboro, mezi zeměmi s růstem tržního podílu společnosti však již Česká republika nefiguruje. Zřejmě tak došlo k posílení značky Marlboro na úkor jiných značek vyráběných společností Philip Morris ČR. Tento trend by měl podle našeho názoru pokračovat i v následujících letech, protože v podstatě všechny země kde byla zrušena nebo výrazně omezena reklama na tabákové výrobky pozorují ústup kuřáků od domácích a méně známých druhů k hlavním značkám jednotlivých tabákových koncernů. Co se týče Slovenska, tam došlo ve třetím čtvrtletí k výraznějšímu poklesu prodeje. Podle zprávy Altrie byl tento vývoj způsoben silnou konkurencí, avšak daleko spíše se jedná o vliv předzásobení trhu před zvýšením daní. K tomuto zvýšení došlo koncem července (prodeje v srpnu a září byly velmi slabé), část trhu však byla předzásobena již koncem června, kdy mělo k růstu daní dojít původně.
| |
AliaShop - prodej dovolených, stavebního spoření a hypoték, PF a připojení k internetu | |
Tematické zprávy: Přichází zlatý čas dividend na valných hromadách.. ČEZ oficiálně ke svým podílům na REAS |
Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři