Cez.cz (ČEZ)
Energie  |  27.09.2023 09:26:00

Nová aplikace MŮJ ČEZ má úspěch. Energie si z mobilu ovládá už 50 tisíc zákazníků

 

Upravit si zálohy, zadat samoodečet, zaplatit energie, nebo sledovat vývoj své spotřeby. To vše lze na pár kliknutí v mobilu s novou aplikací MŮJ ČEZ, kterou si během několika týdnů od spuštění stáhlo již přes 50 tisíc zákazníků. ČEZ Prodej plánuje možnosti aktivit v rámci aplikace dál rozšiřovat – do konce letošního roku například chce zavést vrácení přeplatku na jedno kliknutí či možnost sjednání splátkového kalendáře.

Nejběžnější úkony související s elektřinou, plynem či dalšími službami, které poskytuje ČEZ Prodej svým zákazníkům, si lidé mohou vyřídit kdykoliv a kdekoliv díky mobilní aplikaci MŮJ ČEZ. Ta navazuje na webovou samoobsluhu MŮJ ČEZ spuštěnou zhruba před rokem a půl. Aplikace MŮJ ČEZ je od července k dispozici zdarma na Google Play (Android) i AppStore (iOS) a funguje i na tabletech. Během několika týdnů si ji stáhlo již přes 50 tisíc zájemců.

„Do mobilních telefonů se přesouvá stále více agendy z našeho běžného života: od osobních financí, přes sledování prospěchu dětí ve škole až po monitoring vlastního zdraví. Je tedy logické, aby naši zákazníci mohli touto cestou řešit i své energie. V aplikaci MŮJ ČEZ na pár kliknutí vyřídí nejběžnější úkony související s elektřinou či plynem. V digitalizaci našich klíčových zákaznických procesů budeme pokračovat i nadále. Zároveň ale zachováváme širokou síť zákaznických center a naši zákaznickou linku, tak abychom nezhoršili dostupnost například pro seniory nebo jiné skupiny zákazníků, které nejsou komfortní s on-line komunikací,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Aplikace MŮJ ČEZ nyní zákazníkům umožňuje spravovat odběrná místa elektřiny, plynu a služby Mobil od ČEZ. Obsahuje například:

  • Nastavení záloh a plateb
  • Změnu osobních údajů
  • Platby záloh a vyúčtování (platební kartou, přes ApplePay/GooglePay, QR kódem)
  • Zadání samoodečtů
  • Přehled spotřeby včetně odhadu přeplatku či nedoplatku ve vyúčtování
  • Přístup k důležitým dokumentům a informacím o smlouvách (např. vyúčtování, faktury, plány záloh, výpisy volání apod.) včetně možnosti stáhnutí ve formátu PDF
  • Zadání reklamace a sledování průběhu řešení požadavků
  • Upozornění na odstávky nebo časy spínání HDO
  • Sjednání schůzky na zákaznickém centru

„Mobilní aplikaci samozřejmě dále rozvíjíme a intenzivně pracujeme na doplnění dalších funkcí. Na podzim ji například vylepšíme o možnost prodloužení platnosti smlouvy a změny produktu nebo o sjednání splátkového kalendáře,“ říká Miroslav Štechr, manažer odboru on-line služeb ČEZ Prodej.

Zákazník může v aplikaci spravovat více zákaznických účtů najednou: například i za své rodiče. Díky tomu má lepší přehled o tom, co se na různých odběrných místech děje a může včas předcházet případným problémům.

Alice Horáková , mluvčí ČEZ

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář








Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688