Populární youtuber Vláďa Kadlec spojil své síly s projektem Nejsme z plechu
Na jaře
tohoto roku byla spuštěna nová osvětová kampaň Nejsme z plechu. V této
kampani, která vznikla díky podpoře Fondu zábrany škod České kanceláře
pojistitelů, se především cílí na uživatele koloběžek – tradičních i
elektrických. Z logiky věci se tak zaměřuje hlavně na mladší generace, u
kterých je tento způsob přepravy obzvláště populární. K ušlechtilé misi za
snížením nehodovosti na českých silnicích se nyní připojí i jedna
z největších hvězd českého youtuberingu – influencer Vladimír Kadlec
z kanálu Vláďa Videos.
Koloběžky už
dávno nepatří do škatulky výstředního přibližovadla pro podivíny. Staly se
každodenní součástí našich životů a počty jejich uživatelů každoročně stoupají.
Společně s nimi bohužel stoupají i počty dopravních nehod, ve kterých
koloběžkáři figurují. Nejčastěji dochází k úrazům horních a dolních končetin,
dále pak hlavy a krku. Právě na tento trend reaguje i kampaň Nejsme z plechu.
Ta si klade za cíl zvýšit bezpečnost nejen uživatelů koloběžek, ale i všech
účastníků tuzemského silničního provozu.
Realizační tým
kampaně teď navíc posiluje o dalšího exkluzivního člena. Je jím Vladimír
Kadlec, známý spíše díky svému Youtube kanálu Vláďa Videos. „Dělal jsem
si takovou malou sondu mezi svými fanoušky a překvapilo mě kolik z nich
každodenně používá koloběžky a e-koloběžky. Jen zlomek z nich však používá
nějaké ochranné prostředky, což bychom právě kampaní Nejsme z plechu chtěli
změnit. Proto mi toto spojení od začátku dávalo smysl,“ říká známý
influencer, který patří mezi nejúspěšnější české youtubery. Na svém kontě už má
úctyhodných 716 000 odběratelů. .
K projektu
jsou spuštěné také webové stránky nejsmezplechu.cz,
kde si může každý koloběžkář najít zajímavé články a videa ze světa koloběžek a
e-koloběžek. Čtenáři se zde například dozví, jaká pravidla a předpisy pro
každého koloběžkáře vlastně platí nebo jakými bezpečnostními prvky by měla
koloběžka disponovat. K dalším užitečným informacím patří například co
dělat v případě nehody, jak se vyvarovat nejčastějším úrazům nebo rady pro
rodiče, jak vybrat správnou koloběžku pro své ratolesti.
Projekt Nejsme
z plechu je aktivní i na sociálních sítích, kde prezentuje edukační videa
a grafiky poutavou formou. Vláďa Kadlec přitom není jedinou aktivní tváří
kampaně. K Nejsme z plechu se už při jejím spuštění připojil i jeho
kolega Michal Humeček vystupující pod pseudonymem Nevídanej Kořen. Kromě
propagace kampaně na svých sociálních sítích se počítá i s tím, že se
dvojice zapojí do kontaktní části kampaně na jejích četných zastávkách po celé
republice.
Okomentovat na facebooku
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Fixace cen energií: Jak mít jistotu a ušetřit v nejistých časech
Richard Bechník, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Marek Pokorný, Portu