Populární youtuber Vláďa Kadlec spojil své síly s projektem Nejsme z plechu
Na jaře
tohoto roku byla spuštěna nová osvětová kampaň Nejsme z plechu. V této
kampani, která vznikla díky podpoře Fondu zábrany škod České kanceláře
pojistitelů, se především cílí na uživatele koloběžek – tradičních i
elektrických. Z logiky věci se tak zaměřuje hlavně na mladší generace, u
kterých je tento způsob přepravy obzvláště populární. K ušlechtilé misi za
snížením nehodovosti na českých silnicích se nyní připojí i jedna
z největších hvězd českého youtuberingu – influencer Vladimír Kadlec
z kanálu Vláďa Videos.
Koloběžky už
dávno nepatří do škatulky výstředního přibližovadla pro podivíny. Staly se
každodenní součástí našich životů a počty jejich uživatelů každoročně stoupají.
Společně s nimi bohužel stoupají i počty dopravních nehod, ve kterých
koloběžkáři figurují. Nejčastěji dochází k úrazům horních a dolních končetin,
dále pak hlavy a krku. Právě na tento trend reaguje i kampaň Nejsme z plechu.
Ta si klade za cíl zvýšit bezpečnost nejen uživatelů koloběžek, ale i všech
účastníků tuzemského silničního provozu.
Realizační tým
kampaně teď navíc posiluje o dalšího exkluzivního člena. Je jím Vladimír
Kadlec, známý spíše díky svému Youtube kanálu Vláďa Videos. „Dělal jsem
si takovou malou sondu mezi svými fanoušky a překvapilo mě kolik z nich
každodenně používá koloběžky a e-koloběžky. Jen zlomek z nich však používá
nějaké ochranné prostředky, což bychom právě kampaní Nejsme z plechu chtěli
změnit. Proto mi toto spojení od začátku dávalo smysl,“ říká známý
influencer, který patří mezi nejúspěšnější české youtubery. Na svém kontě už má
úctyhodných 716 000 odběratelů. .
K projektu
jsou spuštěné také webové stránky nejsmezplechu.cz,
kde si může každý koloběžkář najít zajímavé články a videa ze světa koloběžek a
e-koloběžek. Čtenáři se zde například dozví, jaká pravidla a předpisy pro
každého koloběžkáře vlastně platí nebo jakými bezpečnostními prvky by měla
koloběžka disponovat. K dalším užitečným informacím patří například co
dělat v případě nehody, jak se vyvarovat nejčastějším úrazům nebo rady pro
rodiče, jak vybrat správnou koloběžku pro své ratolesti.
Projekt Nejsme
z plechu je aktivní i na sociálních sítích, kde prezentuje edukační videa
a grafiky poutavou formou. Vláďa Kadlec přitom není jedinou aktivní tváří
kampaně. K Nejsme z plechu se už při jejím spuštění připojil i jeho
kolega Michal Humeček vystupující pod pseudonymem Nevídanej Kořen. Kromě
propagace kampaně na svých sociálních sítích se počítá i s tím, že se
dvojice zapojí do kontaktní části kampaně na jejích četných zastávkách po celé
republice.
Okomentovat na facebooku
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Utlumená aktivita v tuzemském výrobním sektoru pokračuje – PMI (září 2024)
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Tomáš Rosenkranc, Ušetřeno.cz
Kdy se vyplatí refinancovat hypotéku: Tipy pro správné rozhodnutí
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Swiss Life Hypoindex říjen 2024: Úroky hypoték se pevně zabetonovaly nad 5 %
Iva Grácová, Bezvafinance
Finanční gramotnost v digitální éře: Na co si dát pozor při používání online bankovnictví?
Miren Memiševič, Skupina Klik
Lukáš Raška, Portu
Nejdéle se vydělává na nový byt v Praze. Potřeba je 14,4 ročních platů
Martin Steiner, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Pojištění schopnosti splácet jako rezervní kolo na dlouhé cestě jménem hypotéka