Petr Hanisch (AliaWeb)
Internet a telefony  |  06.05.2003 11:06:58

SPONZOROVANÉ SMS V SÍTI EUROTEL ZÍSKÁVAJÍ POPULARITU INZERENTŮ

Sponzorované SMS v síti eurotel získávají popularitu inzerentů

 

Společnost M.I.A., a.s. v těchto dnech zahájila masivní prodejní kampaň reklamního prostoru sponzorovaných SMS zasílaných v síti Eurotel. Od 28.dubna se top 25 inzerentů seznamuje s tímto médiem a prostřednictvím SMS reklamy oslovují svou nabídkou uživatele mobilních telefonů.

 

Jedinečnou možnost nabídnout  v relativně krátké době téměř 4 miliónům uživatelům mobilní sítě Eurotel své produkty využívají  takové společnosti jako jsou Nike, McDonald´s, Volkswagen, Kofola, Masterfoods, Aral, Internet OnLine, Oriflame, Eta, Ciba Vision, Intact, Eurolines, , Kenvelo, CK Lazaris, Falcon, Realitní kancelář Luneta a Canon.

 

Sponzorované SMS jsou ideálním komunikačním nástrojem zejména pro podporu produktových kampaní, pro nabídku slev  a výprodejů, zavedení nového výrobku či služby na trh. Inzerenti v  kampaních podporují své spotřebitelské soutěže, zvou na své promoakce, cestovní kanceláře nabízejí sortiment zájezdů lastminute.

 

„Sponzorované SMS jsou vedle internetové reklamy dalším účinným prostředkem, který ulehčuje našim klientům naplnit jejich komunikační potřeby.“ komentuje žhavou novinku v portfoliu služeb komunikační agentury M.I.A. její ředitel Martin Vedej.

 

Projekt Sponsored SMS je  důmyslným marketingovým nástrojem využívajícím velmi rozšířeného využití mobilní komunikace v České republice. Těží především z vysoké popularity SMS zasílaných na mobilní přístroje přes www rozhraní a jedinečnosti takto individuálně zaslané zprávy. Mezi nesporné výhody mobilní reklamy prostřednictvím projektu Sponsored SMS patří zejména jednoduchost, flexibilita a dostupnost.   

 

 

M.I.A., a.s., je komunikační agentura, která poskytuje služby v oblasti reklamy a marketingu na internetu. Jednou ze služeb je i mediální zastupitelství rodiny internetových serverů v oblasti marketingové komunikace. Díky kombinaci cenové politiky, pokročilého systému cílení reklamy a kontroly kvality aplikuje klasické reklamní principy do nových médií. Důraz klade na kreativitu, inovaci a klientský servis se zpětnou vazbou.

 

M.I.A., a.s. disponuje  nejmodernější dostupnou technologií v oblasti reklamy na internetu - software pro řízení zobrazování reklamy DoubleClick AdServer 5.0. Neustálý technologický rozvoj a vynikající zákaznický servis jsou základem spolupráce  jak s přímými klienty, tak s mediálními a reklamními agenturami.

 

V roce 2002 se M.I.A., a.s. stala exklusivním partnerem mobilního operátora Eurotel Praha spol. s r.o. pro prodej reklamy do sponzorovaných SMS (projekt pod názvem Sponsored SMS). O dva roky dříve se M.I.A., a.s. stala dceřinou společností Českého Telecomu, a.s, telekomunikačního lídra domácího trhu.

 

 

Kontakt:     Martina Kramosilová

Marketing Manager

marketing@mia.cz

tel: 271 468 609 

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář







Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688