Misi z Latinské Ameriky zaujala nabídka cestovního ruchu v ČR
Misi z Latinské Ameriky zaujala nabídka cestovního ruchu v ČR
15.12.2021 / 21:36 | Aktualizováno: 15.12.2021 / 22:08
Již před pandemií začaly turistický trh ovlivňovat nové trendy. Jedním z nich je vzrůstající poptávka po zážitkové turistice - po originálních, nevšedních zpestřeních tradičního programu a tematických okruzích. Ať už se jedná o kulturní turistiku, lázeňské pobyty, ekoturistiku či specificky zaměřené městské pobyty, Česká republika má co nabídnout. Velká část klientů hledajících tyto „nevšední“ cesty je z Latinské Ameriky. I proto mířila incomingová mise na zástupce cestovního ruchu právě ze zemí Latinské Ameriky a představila jim nabídku české zážitkové turistiky.
Incomingová mise (7. - 14. 12. 2021) realizovaná v rámci projektů ekonomické diplomacie MZV (PROPED) umožnila cestovním agentům ze zemí Latinské Ameriky poznat hned několik turistických destinací ČR a setkat se se zástupci českého turistického sektoru. Mise je součástí dlouhodobé kampaně s cílem dostat do povědomí cestovatelů z Latinské Ameriky Českou republiku jako turistickou destinaci s širokou nabídkou aktivit, kterou si při návštěvě Evropy nemohou nechat ujít.
Aktuální mise měla za cíl také rozšířit informaci o možnosti bezpečného cestování do České republiky i bezprostředně podpořit český turistický ruch, jednu z nejzasaženějších oblastí ekonomiky v důsledku pandemie COVID-19.
Pandemie celé odvětví silně zasáhla, ale také akcelerovala některé trendy. Zážitková, individualizovaná turistika je upřednostňována před masivními zájezdy. Ať už se jedná o kulturní turistiku, lázeňské pobyty, ekoturistiku či specificky zaměřené městské pobyty (architektura, historie, hudba, kulinářství aj.), Česká republika má co nabídnout.
Co se týče Latinské Ameriky, klienti cestující do Evropy mají některé společné rysy. Jsou zvyklí na vyšší standard služeb, důležitým faktorem je pro ně komfortní ubytování, zajímá je hlavně městský turismus a ocení program, který jim umožní zažít něco nového mimo každodenní rutinu. Řada klientů se zajímá i o prémiovou turistiku, která zahrnuje individualizované cesty na míru v nejvyšším standardu. V destinaci pak klient ze zámoří zůstává déle a utratí vyšší obnos.
Proto je tento trh velmi zajímavý pro české poskytovatele služeb cestovního ruchu - hotely, tour operátory, restaurace, lázeňské domy, kongresová centra, dopravce či pořadatelské firmy. Důležitou součástí mise tak byla setkání s těmito českými partnery a navázání osobních kontaktů, které pak zahraniční agenti využijí při sestavování cest pro své klienty.
Mise připravená ve spolupráci s kraji a jednotlivými turistickými destinacemi byla podpořena Ministerstvem zahraničních věcí, Ministerstvem pro místní rozvoj a agenturou CzechTourism.
Poslední zprávy z rubriky Cestování:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Fixace cen energií: Jak mít jistotu a ušetřit v nejistých časech
Richard Bechník, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Marek Pokorný, Portu
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.