Fígle mobilních operátorů: Které fígle nejvíce vadí uživatelům?
Zpráva o problémech virtuálního operátora Kaktus vyvolala na sociálních sítích množství reakcí. Ukázalo se, že lidé jsou nespokojeni i u jiných poskytovatelů. Lidé si stěžují hlavně u dobíjecích karet, kde mají pocit, že jim bezdůvodně mizí kredit. Operátoři mají navíc pro dobíjení kreditu různé podmínky.
Podrobný přehled mobilních tarifů najdete na stránce www.kurzy.cz/tarify
Ve čtvrtek jsme informovali o problémech mobilního operátora Kaktus, který patří společnosti T-Mobile. Na jejich facebookové stránce se totiž objevilo velké množství stížností od samotných zákazníků. Ti si stěžují, že jim z předplacených karet mizí kredit za služby, které nefungují.
Problémy uznal i samotný operátor, jedná se o technickou chybu a vše bude zákazníkům kompenzovat. "Pokud si zákazník stěžuje, že mu nějaké jednotky z účtu zmizely, naši chybu mu kompenzujeme," slíbila mluvčí společnosti Pavla Hobíková. Po zveřejnění článku se však ozvalo mnoho čtenářů TN.cz, kteří mají podobné problémy také u jiných operátorů.
Zákazníci Vodafonu si například stěžují na internetové služby, které údajně nefungují i přesto, že za ně zaplatili. "Aktivolala jsem si Vodafone MultiPass na muziku, sociální aplikace a video. Peníze vzali, ale služba nefunguje a data mi stále mizí. Několikrát jsem do Vodafonu volala a vždy mi byla přislíbena náprava, tak se ale nestalo. Nikdo můj problém neřeší, ale vždy napíšou, že technický problém na mém čísle byl vyřešen,“ popsala své zkušenosti jedna ze čtenářek.
V takových případech ale společnost slibuje řešení. "V případě, že zákazníkovi nebude poskytnuta služba v dohodnutém termínu a kvalitě, měla by být částka vrácena, případně vykompenzována,“ tvrdí Vodafone.
Stížnosti jsou také na operátora O2. "Účtovali mi za internet, i když jsem ho neměla v tarifu. Byl to telefon, který není chytrý a internet tam tudíž ani nejde, ani nebyl objednán. Reklamace nevyřízena více jak rok,“ napsala další žena.
Dle mluvčí Lucie Jungmannové má zákazník na výběr hned z několika možností, jak služby reklamovat. "Zákazníci můžou reklamovat služby telefonicky, online přes aplikaci Moje O2 či osobně na pobočce. Je však potřeba pomyslet na to, že reklamace nemá vliv na splatnost reklamované faktury." vysvětlila.
Lidé si stěžují zejména na to, jak funguje dobíjení kreditu. "Nechápu,jak si může dovolit třeba O2 určovat, jak dlouho má mít člověk kredit na dobíjecích kartách?! Mamce takhle O2 ukradlo snad asi kolem 400 Kč," napsal naštvaný zákazník. Nejde však pouze o praktiku jednoho operátora. Jedná se o běžnou praxi.
Pokud totiž nestihnete vyčerpat kredit v době jeho platnosti, jednoduše o něj přijdete. Stejně tak se může stát, že vám operátor úplně zruší SIM kartu a vaše telefonní číslo už nikdy nebudete moci použít.
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Fixace cen energií: Jak mít jistotu a ušetřit v nejistých časech
Richard Bechník, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Marek Pokorný, Portu