Skalpel prosím, aneb řez optimismem vůči CME: 30% cut targetu od KBC Securities
Televize Prima oznámila, že se jí povedlo zvýšit podíl na sledovanosti v letošním 2. kvartálu o 1,3 procentního bodu na 22,3 % klíčové cílové skupiny diváků ve věku 15-54 let. Tržby Primy ovšem v prvním pololetí klesly o 5 %. „Prima TV je jediný skuteční komerční konkurent CME na českém trhu. Druhý kvartál je, co se týče sezónnosti, 2. nejsilnější. Podíl na tržní sledovanosti CME za 2. kvartál zatím není k dispozici a proto je těžké soudit, zda nárůst u Prima TV byl na vrub sledovanosti TV Nova. Zpráva týkající se tržeb je podpořena dřívějšími komentáři CME o 5,4% poklesu příjmu z reklamy v 1. polovině letošního roku. Zpráva je pro CME lehce negativní,“ uvádí analytici brokerjetu České spořitelny Radim Kramule a Václav Kmínek. S novým reportem pro akcii dnes přichází analytici KBC Securities: „Opatrnější očekávání růstu reklamních příjmů,... S boomem CME to možná nebude tak žhavé, čtěte na |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři