Oriflame spolupracuje s PR klinikou
Do výběrového řízení byly pozvány čtyři PR agentury, z nichž švédského výrobce kosmetiky nejvíce zaujala PR klinika. Jejím prvním úkolem bylo přivítání zakladatele značky Oriflame, Jonase af Jochnicka, a to u příležitosti oslav 20. výročí Oriflame v České republice.
„PR klinika pro nás připravila životaschopný PR projekt a následně nás přesvědčila i dosaženými výstupy v médiích a odbornou péčí,“ řekl k tomu Miroslav Kopřiva, Generální ředitel Oriflame Czech Republic.
Oriflame se v České republice dosud soustředil nejvíce na ATL a PR komunikaci svých produktů a profilaci svých zástupců. Pro posílení korporátní komunikace se rozhodl na základě dlouhodobé strategie pro podporu značky kvalitní švédské kosmetiky v České republice.
Do finálového kola postoupila kromě PR kliniky také trojice významných českých PR agentur. „Při výběru agentury jsme kladli důraz především na předchozí reference agentury, kreativní přístup k public relations a zároveň schopnost vytvořit strategii korporátního public relations,“ uvedla Zuzana Staňková, PR manažerka Oriflame Czech Republic.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz