Česká cena PR s rekordním zájmem
Soutěží se v pěti základních kategoriích a letos poprvé v 11 doplňkových disciplínách. Největší zájem přihlašovatelé projevili o kategorie Business-to-Consumer PR (23) a Corporate Responsibility and Philantrophy (19). O vítězích jednotlivých soutěžních kategorií rozhoduje 40 odborných porotců. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 9. června v pražském hotelu Marriott.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz