FotoŠkoda s PR klinikou
Vítězem výběrového řízení se stala komunikační agentura PR klinika, s níž Centrum FotoŠkoda zahájil spolupráci již v květnu 2010. Odborník na vše co souvisí se světem objektivů, kamer, kompaktů, zážitků i zrcadlovek se chystá nabídnout svůj profesní přehled a odborné zázemí českým médiím. Public relations tak doplní inzertní, OOH a CSR části celoroční kampaně Centra FotoŠkoda.
„Od spolupráce s agenturou očekáváme mimo jiné strategický posun směrem k méně odborným titulům, ale také představení všech možností, které v dnešní době technika nabízí,“ říká Miroslav Janda, marketingový manažer Centra FotoŠkoda. „Stěžejní linkou PR kampaně bude povědomí o našich službách, jejich pestrosti a odborném zázemí, které takto pod jednou střechou nemá v ČR obdoby,“ dodává Miroslav Janda.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz