Podle CME poroste cena TV reklamy
O odhadu CME informovala agentura Bloomberg s tím, že podle mediální společnosti dosáhla cena televizní reklamy v regionu dna již v prvním čtvrtletí 2010. "Nálada na trzích se mírně zlepšila a ceny pro zadavatele reklamy budou opět růst v druhém pololetí," prohlásil šéf CME Adrian Sarbu s tím, že jeho společnost v době poklesu cen "podporovala klienty zvláštními akčními balíčky". Mediální skupina v loňském roce čelila 30procentnímu propadu ve výdajích na televizní reklamu, kdy v době vrcholící ekonomické krize společnosti snižovaly náklady a reklamu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz