TV Nova: Základní cena reklamy poroste o 5%, vyprodanost je pod 90%
Obchodní ředitel TV Nova Jan Vlček poskytl rozhovor pro časopis Marketing & Media, v němž potvrdil, že základní katalogová cena za reklamu vzroste od příštího roku o 5 %. Jedním z důvodů je podle něj rostoucí poptávka inzerentů. Zároveň uvedl, že vyprodanost reklamního prostoru na Nově nedosahuje 90 % jako u konkurečních televizí. Rozhovor podle nás nepřinesl nové informace a hodnotíme jej neutrálně.
J&T BANKA, privátní banka úspěšných:
Od roku 1998 se staráme o investice a finance těch nejbohatších, těch nejnáročnějších. Individuální přístup a maximální komfort je cítit ve všem, co děláme. Jsme privátní bankou, která klientům pomáhá majetek zhodnotit, ochránit a předat dalším generacím a v neposlední řadě si ho také užít. Učíme se od těch nejlepších a rosteme spolu s našimi klienty.
Vedle komplexních služeb family office a privátního bankovnictví poskytujeme specializované financování v oblasti real estate a podnikových akvizic. Do bankovního holdingu J&T patří kromě české J&T Banky její slovenská pobočka, ruská banka J&T Bank ZAO a banka J&T Bank and Trust se sídlem na Barbadosu.
Více informací na: www.jtbank.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz