CETV: TV Nova opětovně zvýšila ceny reklamy pro nové klienty v prime time
TV Nova oznámila zvýšení cen reklamního prostoru pro nové kampaně v super prime time (tj. od 19:30 do 21:30). Koeficient pro super prime time se zvýšil z 1,35 na 1,5. (HN)
CETV zvýšila ceny reklamního prostoru pro nové klienty, kteří ještě nemají domluvené dlouhodobé smlouvy. Může za tím být snaha o přesvědčení velkých zadavatelů, aby podepsali nové úvazky i na 2014, kde CETV do určité míry vyprodanosti garantuje původní ceny. Dopad tohoto kroku nebude významný pro 2. pololetí, protože CETV nedávno zrušila povinnost rozdělovat předem stanovený počet GRPs do hlavního vysílacího času a mimo hlavní vysílací čas. Inzerenti senzitivní na cenu tedy mohou inzerovat v méně exkluzivních vysílacích časech. Zprávu vnímáme jako neutrální
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz