Vysočina spustí kampaň na podporu regionální turistiky
Prostřednictvím inzerátů a spotů chce zvýšit zájem o dovolenou na Vysočině u domácích rekreantů, kteří už teď tvoří rozhodující část návštěvníků. Náklady na dvouletou propagaci se budou pohybovat kolem 4,8 milionu korun, z části je zaplatí Evropská unie, řekl hejtman kraje Jiří Běhounek. Podle statistik patří Vysočina mezi nejméně navštěvované kraje v Česku.
"Domníváme se, že to neodpovídá potenciálu, který na Vysočině je, ať už z hlediska životního prostředí a vzhledu krajiny, tak třeba i památek a jiných zajímavostí," doplnil ředitel krajského úřadu Zdeněk Kadlec. Radní kraje rozhodli o přidělení zakázky na realizaci kampaně firmě Medial agency. Z výběrového řízení bylo podle hejtmana vyřazeno osm uchazečů. Rozhodovalo se mezi zbývajícími třemi nabídkami.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři