Poznávací mise francouzských nákupčích na podporu kongresové a incentivní turistiky do České republiky
Poznávací mise francouzských nákupčích na podporu kongresové a incentivní turistiky do České republiky.
18.12.2023 / 10:56 | Aktualizováno: 18.12.2023 / 12:39
Kongresový a cestovní ruch (MICE) patří mezi segmenty cestovního ruchu, na které pandemie COVID-19 dopadla nejhůře. Nejcitelněji tento dopad pocítila Praha, která je pro zahraniční nákupčí atraktivní díky kapacitě a kvalitě nabízených služeb a která dlouhodobě figuruje v první desítce celosvětového žebříčku měst v počtu uspořádaných kongresů.
Velvyslanectví České republiky v Paříži a zastoupení agentury CzechTourism ve Francii zorganizovaly ve dnech 4. – 7. Prosince 2023 poznávací misi francouzských nákupčích a zástupců cestovních a eventových agentur do Prahy a Středočeského kraje. Akce byla realizována díky finanční podpoře na projekty ekonomické diplomacie PROPED Ministerstva pro místní rozvoj a ve spolupráci s dalšími partnery: Czech Convention Bureau, Prague Convention Bureau a Středočeskou centrálou cestovního ruchu.
Uplynulé dva roky ovlivněné pandemií koronaviru přinesly na pražské a středočeské scéně služební a podnikové turistiky řadu změn a novinek, ať už se jedná o otevření nových či renovací stávajících konferenčních a business prostor, hotelů či restaurací. Účelem mise bylo předvést francouzským nákupčím nabídku konferenčních a kongresových služeb a propojit je přímo se zástupci českého MICE průmyslu.
Během třídenního programu byly francouzským účastníkům prezentovány služby a nabídka konferenčních a coworkingových prostor, hotelů a restaurací, včetně doprovodných služeb. Skupina francouzských nákupčích měla možnost seznámit se s nabídkou nově zřízených hotelů v centru Prahy, The Julius Hotel Prague a Andaz. Během B2B setkání v Hotelu Augustin by Marriott na Malé Straně proběhla přímá obchodní jednání mezi francouzskými nákupčími a českými dodavateli služeb v sektoru MICE. Součástí programu byla návštěva Deelive Design Store v budově Smetana Q, který je největším českým designovým obchodem, nabízejícím originální a osobité výrobky současných českých designérů.
Za hranicemi hlavního města Prahy si mohli účastníci mise vyzkoušet vlastní výrobu parfémů a ruční zdobení vánočních ozdob, jako součást kreativních workshopů na zámku Mcely a zámku Loučeň, nabízených jako doprovodné služby pro teambuildingové firemní pobyty.
Velvyslanectví České republiky v Paříži děkuje agentuře CzechTourism a všem partnerům za spolupráci.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz