Soud zakázal UPC srovnávací reklamu
Soud reklamu předběžně zakázal již loni v létě. Televizní a rozhlasová reklama srovnávala připojení o rychlosti osm Mbit/s od Telefóniky za cenu 750 korun s nabídkou UPC deset Mbit/s za 490 Kč. Podle soudu srovnání neodpovídalo zákonným požadavkům a bylo zavádějící.
"Rozhodnutí soudu vítáme. Z našeho pohledu byla hlavním problémem skutečnost, že reklama UPC srovnávala dvě odlišně koncipované služby. Na jedné straně UPC nabízené samostatné služby a balíčky, na straně druhé mnohem variabilnější nabídku od O2, v rámci které si zákazník může vybrat a zkombinovat služby přesně podle svých potřeb," uvedl mluvčí Martin Žabka.
UPC se podle dřívějšího vyjádření mluvčího Františka Maliny nedomnívá, že by reklama měla charakter zakázané srovnávací reklamy. "Základní parametry příslušných služeb obou společností jsou skutečně srovnatelné a přesvědčivě vypovídají o své výhodnosti či nevýhodnosti," uvedl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz