ASA zakázala protiteroristickou reklamu
Reklamu, kterou v Británii vytvořila agentura TalkSport pro Asociaci policejních náčelníků Association of Chief Police Officers (ACPO), zakázala britská organizace dohlížející na reklamu (ASA) kvůli přílišné agresivitě. Když posluchači zjistí v sousedství "osobu mužského pohlaví která se s nikým nebaví, s nikým nestýká, platí pouze hotovostí a nikdy nevytahuje záclony", mají se mít na pozoru a zavolat důvěrnou protiteroristickou horkou linku.
Deset lidí si stěžovalo na to, že reklama je příliš agresivní a může nabádat k udávání občanů dodržujících zákon. Dalších 16 stěžovatelů věří, že tímto způsobem je možno šikanovat sousedy, devět má zato, že reklama vyvolává nepatřičný pocit strachu. Podle Metropolitní policie je chování popsané v reklamě založeno na trendech chování skutečných pachatelů teroristických činů. ASA rozhodla, že reklama nesmí být v současné podobě vysílána znovu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz