Intextová reklama roste
Vyplývá to z dat, která zveřejnil provozovatel intextové reklamy Internet BillBoard (IBB). „Zájem o intextovou reklamu stále více stoupá,“ potvrdil marketingový ředitel IBB David Němec. „Zatímco rok po uvedení v květnu letošního roku jsme ve všech čtyřech zemích působení – v ČR, Polsku, Rumunsku a na Slovensku – registrovali 680 milionů slov za měsíc, v říjnu už to byl více než dvojnásobek: 1.4 miliardy. Atraktivní formáty od textu přes video až po shop bubliny výrazně rozšiřují možnosti zadavatelů, jak na svou značku upozornit, a uvedené výsledky tomu jen nasvědčují.“ Od svého spuštění v květnu 2008 k dnešnímu dni bylo jen na českých stránkách podtrženo 3,4 miliardy klíčových slov a zobrazeno bylo 1218 kampaní. Formát intextové reklamy v ČR poskytuje více než 740 zaregistrovaných serverů, na nichž se denně podtrhne více než 8 milionů slov. Průměrné CTR (click-through-ratio) kampaně se pohybuje okolo 20 procent. Intextová reklama se zobrazuje podtržením vybraných slov na webu. Po najetí myší se zobrazí reklamní sdělení. Na českém trhu působí v segmentu intextové reklamy například ElineAd.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři