(Kurzy.cz)
CME: TV reklama v pololetí rostla o 7% díky regionálním stanicím
Dle zprávy deníku E15, který čerpá informace ze statistik společnosti TNS Media Intelligence klesly celkové příjmy za reklamu v ČR za první polovinu roku 2009 meziročně o 2,19% (na 29,6 mld. Kč). Dřívější odhady přitom uváděly, že propad reklamních příjmů médií může činit 20-30%.
U televizní reklamy došlo k 7% nárůstu (na 14 mld. Kč), když důvodem růstu je rozvoj digitálních televizí, která umožňuje cílenější reklamu.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz