(Kurzy.cz)
Češi a reklama 2009: Proměny postojů české veřejnosti k reklamě
Pocit přesycenosti reklamou je stále nejsilnější na komerčních televizích, proti loňskému roku jsou ale změny téměř nulové.
Lidé si stále žádají více ochutnávek a prezentací na místě prodeje.
Z klasických médií má největší šanci skutečně oslovit reklama na Nově a v České televizi, z neklasických formátů jsou to ochutnávky a letáky v poštovních schránkách.
Celou zprávu o výsledcích výzkumu si můžete přečíst ZDE.
Ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur (AKA), Českou marketingovou společností (ČMS) a Českým sdružením pro značkové výrobky (ČSZV) uskutečnila společnost Factum Invenio další z řady pravidelných výzkumů Postoje české veřejnosti k reklamě. Dotazování proběhlo v rámci programu Factum Omnibus ve
dnech 16. - 21. 1. 2009 metodou řízených osobních rozhovorů na reprezentativním výběrovém souboru 1113 občanů České republiky ve věku od 15 let, získaném kvótním výběrem.
Výzkum navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. Doposud bylo realizováno celkem 26 reprezentativních výzkumů, jejichž výsledky tvoří ucelenou vývojovou řadu.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz