Gambrinus zve do EGypta
Akce „Vezmi kámoše do EGypta“, která volně navazuje na předešlý koncept „Vezmi kámoše na baráG“, je zaměřená na off-trade. Pro účast v soutěži je třeba zaslat formou SMS nebo přes webové rozhraní deset kódů ze soutěžních láhví piva Gambrinus. Každý den vyhrává první tisící doručená soutěžní zpráva týdenní zájezd do Egypta pro výherce a tři jeho kamarády, každá 50. zpráva vyhrává termotašku na přepravku piv Gambrinus a každá 20. zpráva vyhrává pětilitrový soudek piva Gambrinus Světlý. V posledních dvou případech vždy do vyčerpání denního limitu výher. Celkem vyšle Gambrinus na týdenní pobyt all inclusive v egyptské Hurghadě 120 osob, rozdá 1000 termotašek a 5000 soudků Gambrinus. Kampaň opět zajišťuje agentura Draft Prague a bude komunikována v místě prodeje na etiketách láhví Gambrinus, multibaleních Gambrinus a POS materiálech, dále v rozhlase a na speciálně zřízené microsite. Pro marketingovou komunikaci Gambrinus využije i nově získaného označení České pivo. To pivovaru udělila Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři