Slovenský reklamní trh klesl o dvě pětiny
Vyplývá to z údajů společnosti TNS Media Intelligence. Údaje však neodpovídají reálným výdajům na reklamu, protože jsou založeny na hrubých katalogových cenách a nezahrnují různé slevy a bonusy. Podle dřívějších informací TNS klesaly zejména výdaje na televizní reklamu, které mají na celkovém objemu reklamy největší podíl. Důvodem bylo snížení oficiálních cen v cenících televizí.
Odborníci se shodují, že za poklesem trhu s reklamou v pololetí stála rovněž hospodářská krize, jejíž negativní vliv se projevil již koncem loňského roku. Mnohé podniky kvůli krizi přísněji kontrolují své výdaje, včetně prostředků na reklamu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři