Firmy přesouvají investice na web
Vyplývá to z průzkumu mezi zadavateli reklamy a reklamními agenturami, jehož výsledky novinářům poskytla prezidentka globální organizace pro marketing Sempo Sara Holoubeková. Firmy v USA a Kanadě loni za tuto reklamu utratily bezmála 13,5 miliardy dolarů (asi 263 miliard Kč).
"Výdaje na marketingové aktivity na webových vyhledávačích neustále rostou. Pro firmy je to nejefektivnější způsob reklamy s vysokou návratností," řekla Holoubeková.
Nárůst internetové reklamy se podle ní podepisuje také na množství inzerce v tištěných či jiných médiích, kde reklamy naopak ubývá. Důvodem je jednak současná ekonomická krize, jednak ale právě přesouvání reklamy z televize, rádia či novin na internet.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz