Policie ČR představila novou kampaň
Veřejnost se s kampaní seznámí především prostřednictvím televizního spotu, vysílaného na všech celoplošných televizních stanicích, internetové inzerce, internetové stránky nabor.policie.cz a bezplatné telefonní informační linky.
Televizní spot s názvem „Pod ledem“ vychází ze skutečné události roku 2006, kdy dvojice policistů z východočeského obvodního oddělení zachránila topícího se chlapce, pod kterým se u nádraží v Chvaleticích probořil led řeky Labe. Spot natočil známý český režisér F. A. Brabec. Tématem kampaně je rovněž největší modernizace policie za posledních šedesát let. Představuje Policii ČR jako instituci, která ke své práci používá moderní techniku a drží krok se standardy 21. století.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři