Nákupní centra s věrnostními programy
Lidé za pravidelné nakupování v obchodním centru mohou získat různé odměny. Nákupních center totiž v Česku rychle přibývá, přičemž některá z nich se potýkají s nízkou návštěvností, což se nelíbí provozovatelům obchodů.
Věrnostní program v polovině ledna spustilo ostravské nákupní centrum Futurum. Za každý nákup v obchodech tohoto nákupního centra, které se do projektu zapojily, získá zákazník body na věrnostní kartu. Body může vyměnit za peněžní poukázky a použít je při dalším nakupování v obchodním centru. Při dosažení určitého počtu bodů mohou zákazníci získat i klubové odměny a ceny. Do věrnostního programu se již zařadilo zhruba 60 značek fungujících v ostravském obchodních centru.
"Spuštění věrnostního programu bylo po technické a organizační stránce velmi náročné. Přípravy zabraly mnoho měsíců, neboť v prostředí obchodního centra je základní podmínkou fungování věrnostního programu participace nájemců, kteří ovšem nejsou nijak povinni se angažovat," uvedl v tiskové zprávě zveřejněné na www.obchodnicentra.cz Petr Dohnal ze společnosti EMCM. Ta kromě obchodního centra Futurum Ostrava spravuje více než 20 nákupních center a komerčních nemovitostí v ČR a na Slovensku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři