O2 mění věrnostní program
S O2 Extra získá zákazník například vstupenky na kulturní a sportovní akce či atraktivní slevy. Nový projekt přitom vychází z odlišné koncepce zákaznických programů a neodměňuje již pouze tarifní zákazníky mobilních telefonů. Do projektu se tak mohou přihlásit i uživatelé předplacených služeb, pevných linek a datových služeb.
"Transformaci věrnostního programu jsme zvažovali delší dobu. Nakonec jsme se rozhodli, že bude nejefektivnější stávající program ukončit a vytvořit zcela nový projekt, který mimo jiné zohlední potřeby a priority jednotlivých skupin našich zákazníků" komentuje změnu programu Matts Johansen, výkonný ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Hlavním důvodem pro zrušení programu v jeho stávající podobě je přitom fakt, že společnost chce oslovit širší skupinu svých zákazníků.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Štěpán Křeček, BHS
Tři měsíce v řadě klesají ceny potravin v České republice nejrychleji ze všech zemí Evropské unie
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz