Palác Flóra s věrnostním programem
"Věrnostní program, tedy systém odměn pro zákazníky, zavádíme jako novinku, která do této doby nebyla v žádném obchodním centru použita," sdělila marketingová ředitelka Paláce Flóra Šárka Bušková.
Do klubu mohou vstoupit ti zákazníci, kteří v obchodech Paláce Flóra nakoupí zboží nejméně za 500 korun. Při každém dalším nákupu se jim pak na věrnostní kartu přičtou peněžní odměny, které mohou v prodejnách nákupního centra utratit. Mezi další výhody patří bezplatné parkování v garážích Paláce Flóra.
Příprava tohoto projektu podle Buškové zabrala zhruba rok. Nákupní centrum Palác Flóra kvůli věrnostnímu programu například muselo v obchodech instalovat elektronický systém na čtení těchto zákaznických karet.
Provozovatelé nákupních center se zatím nehrnou do zavádění věrnostních programů, které svým zákazníkům dosud nabízely jen některé obchodní řetězce. Věrnostní program provozuje například společnost Billa, která lidem za nasbírané body dává slevy na vybrané zboží. O zavedení zákaznických karet nyní uvažuje i společnost Tesco.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz