Věrnostní program Tesco má 900 000 lidí
Více než polovina zákazníků, kteří se registrovali do věrnostního programu Clubcard, nasbírala na svou kartu přes 300 bodů a obdrží už během prvního podzimního vyúčtování poukázky na slevu a slevové kupony na další nákupy. Vyúčtování zákazníci obdrží do konce listopadu. Díky tomu budou mít dostatek času nakoupit si výhodně za své poukázky na slevu a slevové kupony vánoční dárky z nabídky obchodů Tesco.
"Úspěch Clubcard nás velmi těší. Jen za pouhých sedm týdnů nakupování zákazníci dostanou poukázky na slevu v hodnotě téměř 30 milionů korun a slevové kupony na zboží za dalších 60 milionů korun. Lidé tak mohou při svých nákupech ušetřit skoro 90 milionů korun," říká Michal Štádler, ředitel marketingu Tesco, a doplňuje: "Zájem o Clubcard na českém trhu kopíruje úspěch programu v jiných zemích. V současné době je u nás registrováno přes 900 000 zákazníků. Na Slovensku se za první rok existence do programu zapojilo 870 tisíc zákazníků, mezi něž bylo rozděleno v poukázkách na slevu přes 6,5 milionu eur." Při posledním čtvrtletním vyúčtování na Slovensku bylo tímto způsobem rozděleno rekordních 1,9 milionu eur, což je o 100 000 eur více než při předchozím vyúčtování. Obdobný růst se dá očekávat i v České republice.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz