Mezinárodní politika míří na studenty
Časopis chystá kampaň s možností výhodného předplatného mezi studenty, pro něž je diplomacie koníčkem, studijní povinností či profesí. Ústav mezinárodních vztahů Praha, který časopis vydává, by také v blízké době chtěl zvýšit náklad z 2700 výtisků na zhruba 5000 měsíčně. „Chceme posílit pozici na mediálním trhu,“ říká šéfredaktor Robert Schuster. Časopis, který dostávají lidé na základě předplatného, je vhodný pro zájemce o mezinárodní vztahy. Články tvoří osobnosti z politického života, akademici, vědci a další odborníci. Podle politologa a člena redakční rady časopisu Zdeňka Zbořila může časopis studentům pomoci například s hledáním formulací v problematice zahraničních vztahů a může být i podnětem k lepšímu vyjadřování.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz