Wyborowa nejrychleji rostoucí značkou alkoholu
ZNAČKA: Vodka Wyborova zaznamenala v loňském roce nárůst prodejů o 52 % oproti roku 2006. Stala se tak nejen nejrychleji rostoucí značkou v kategorii vodek, ale také nejrychleji rostoucí mezinárodní značkou alkoholu vůbec. Wyborowa zaujímá v první stovce mezinárodních prémiových značek alkoholu 56. místo v pořadí, v roce 2006 to bylo 85. místo. Tyto značky jsou označovány za „milionářské“, protože jejich prodej přesahuje milion devítilitrových kartonů ročně. Prodeje vodky Wyborowa v roce 2007 dosáhly 1,8 milionů devítilitrových kartonů. Největším trhem značky je její domovské Polsko, kde se objem prodeje v posledních dvou letech téměř ztrojnásobil a dnes činí milion kartonů. Po Polsku se nejvíc této vodky prodá ve Francii, Itálii, Británii, Mexiku, Kanadě a Číně. Značka těží především nového tvaru lahve a nové komunikační platformy, vyvinuté globální reklamní agenturou Wieden + Kennedy. Poselství této komunikace je jednoduché: „wodka“ pochází z Polska, což prý dokazuje rukopis z roku 1405, kde je výraz wodka poprvé uveden.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz