Internetové kampaně soutěží o i.Reklamu
Soutěž je zaměřena na podporu rozvoje internetové reklamy prostřednictvím zvyšování její kreativnosti a hledáním účinnějších cest interaktivní komunikace mezi inzerenty a spotřebiteli prostřednictvím internetu. Proti předchozím letům došlo k přesunu konání soutěže z jarního na podzimní období. Vyhlášení výsledků soutěže letos proběhne spolu s vyhlášením výsledků soutěže Internet Effectiveness Award pořádané Asociací.biz a Economií On Line. Soutěžní kategorie zůstávají stejné jako v předchozím ročníku: Automobily-motorismus, Finance, Informační technologie-počítače, Komunikace, Rychloobrátkové zboží a Ostatní (pro reklamy nezařazené do žádné z produktových skupin). Soutěžit mohou reklamy, které byly na českém internetu umístěny v období 1. ledna 2006 až 31. srpna 2007. Uzávěrka je stanovena na 31. října 2007.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři