Internetová kampaň vydělala 140 milionů
Informovala o tom státní agentura CzechTourism (CzT), která kampaň připravila. Kampaň za deset milionů korun se uskutečnila na hotelových stránkách Expedia.com a Lastminute.com, cestovatelském recenzním webu TripAdvisor a vyhledávači Google.
Podle ředitele CzT Rostislava Vondrušky se reklama osvědčila. "Nechceme to nadále dělat ad hoc, ale budeme v projektu pokračovat i v dalších letech," řekl.
Přes uvedené rezervační portály si během kampaně zarezervovalo v Praze nocleh 50.000 turistů. Ti podle CzT za nákupy a restaurační služby utratili nejméně 138 milionů korun.
Bannery propagovaly Prahu v sedmi zemích - Spojených státech, Velké Británii, Německu, Francii, Itálii, Španělsku a Indii. "Cílem bylo propagovat Prahu jako atraktivní destinaci v zahraničí a zvýšit poptávku po zdejším ubytování," dodal Vondruška. Podobná kampaň se uskutečnila loni. Letošními partnery CzechTourismu byly Asociace hotelů a restaurací, 56 pražských hotelů, Letiště Praha a Americká obchodní komora.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz