Země Visegrádské skupiny se letos společně zaměří na lákání turistů ze vzdálených trhů
Na základě dokumentů, které podepsali náměstci ministerstev zemí V4 zodpovědných za cestovní ruch a generální ředitelé národních centrál cestovního ruchu, se státy zaměří zejména na vzdálené a bonitní trhy, jako jsou země v jihovýchodní Asii, USA a Rada pro spolupráci arabských států v Zálivu.
Zástupci centrál cestovního ruchu zemí V4 se pravidelně schází každý rok. Letošní zasedání organizuje Česká republika jakožto předsednická země. V čele uskupení bude stát do konce června 2024. Poté jí vystřídá Polsko.
Účastníci se shodli, že budou veškeré marketingové a propagační aktivity společně ladit a koordinovat. A v neposlední řadě též společně hradit. Přitom využijí i vícezdrojové financování. Část výdajů tak půjde z rozpočtů jednotlivých států a část z grantu, o který všechny země hromadně požádaly. Poskytla je nezisková organizace ETC, jejímž posláním je propagace Evropy jako turistické destinace.
„Na základě pozitivní zkušenosti z loňského roku, kdy jsme v rámci V4 realizovali společnou konverzní kampaň Discover Central Europe jsme stejný postup zvolili i letos. Opět se nám podařilo získat společný příspěvek v rámci grantu od ECT ve výši 100 tisíc EUR na letošní kampaň Creative Cities of Central Europe. Ta bude součástí celého balíčku marketingových aktivit. Navíc ještě každá ze zemí V4 poskytne celkem 75 tisíc EUR na další nástroje jako např. B2B roadshow v cílových zemích nebo třeba provoz vzdělávací platformy pro odborníky z oblasti cestovního ruchu,“ uvádí ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller.
O realizaci jednotlivých nástrojů se členské země podělí. Tak například Česko zorganizuje B2B Roadshow v USA, Polsko dohlédne na zajištění aktivit na největším B2B veletrhu v regionu Blízký východ ATM Dubai, který proběhne v květnu. Slovensko bude mít na starosti B2B tréninkovou platformu. Jde o program, jehož cílem je motivovat cestovní kanceláře k prodeji, sdílení školicích materiálů, ale také k integraci prodejních nástrojů nutných k uzavření dalších rezervací. Jinak řečeno zajistit zvýšení počtu turistů a také jejich uživatelský komfort. V gesci Maďarska pak bude OTA campaign, tedy mobilní marketing.
Zprávy k cestování
Poslední zprávy z rubriky Cestování:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Zlato překonává jeden rekord za druhým, měď a železná ruda také rostou
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Utlumená aktivita v tuzemském výrobním sektoru pokračuje – PMI (září 2024)
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Tomáš Rosenkranc, Ušetřeno.cz
Kdy se vyplatí refinancovat hypotéku: Tipy pro správné rozhodnutí
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Swiss Life Hypoindex říjen 2024: Úroky hypoték se pevně zabetonovaly nad 5 %
Iva Grácová, Bezvafinance
Finanční gramotnost v digitální éře: Na co si dát pozor při používání online bankovnictví?
Miren Memiševič, Skupina Klik
Lukáš Raška, Portu
Nejdéle se vydělává na nový byt v Praze. Potřeba je 14,4 ročních platů
Martin Steiner, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Pojištění schopnosti splácet jako rezervní kolo na dlouhé cestě jménem hypotéka
?
Okénko pro podnikatele
Pavel Macek, Credit Check
5 varovných signálů, které napoví, zda vaši klienti zaplatí včas